Ako importovať základnú štruktúru reklám cez Google ads editor?
V tomto článku Vás naučíme, ako importovať základnú štruktúru reklám do nástroja Google ads editor. Ak budeme chcieť vytvoriť nové reklamy, tak budeme potrebovať nasledujúce údaje: názov kampane, reklamnú skupinu, nadpisy pre reklamy, popisy k reklamám, url adresu a kľúčové slová. Výber účtu v ...
Read More5 septembrových noviniek z digitálneho sveta
September nám priniesol niekoľko zaujímavých digitálnych noviniek. Poďme sa spoločne pozrieť čo si internet, tento krát pre nás pripravil. 1. Roztrhlo sa vrece so zoznamkami? Facebook mnoho ľudí doteraz využívalo ako zoznamovaciu platformu. Avšak Facebook cíti potrebu konkurovať iným zoznamovacím stránkam ...
Read MoreAko prepojiť Google ads a Google Analytics účet
Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics. Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google ...
Read MoreAko nastaviť meranie konverzií v Google Ads
V tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom ...
Read MoreNastavujeme produktové kampane vo vyhľadávaní
Po dlhšej dobe sa opäť ozývam s veľmi zaujímavým blogom. Dnes bude reč o produktových kampaniach. Čo sú to produktové kampane? Ako ich vytvoriť? Základné otázky, ktoré chce hneď každý vedieť. Ku všetkému sa postupne dostaneme. Dozviete sa napríklad aj ...
Read MoreNové zmeny vo formátoch Facebook ads pre mobily. Platné už od Augusta!
A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v ...
Read More
Najnovšie komentáre